اسپانیا به جام جهانی برزیل صعود کرد

در شب پیروزی اسپانیا برابر گرجستان، آبی اناری ها حضور پررنگی در ترکیب سرخ پوشان داشتند و صعود به جام جهانی را جشن گرفتند.

تیم ملی اسپانیا با در اختیار داشتن هفت بازیکن از بارسا، صعود خود را به جام جهانی 2014 برزیل مسجل کرد. دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیکه، بوسکتس، ژاوی، اینیستا و پدرو در ترکیب اصلی خود در بازی مقابل گرجستان استفاده کرد. والدس که در بازی مقابل بلاروس درون دروازه تیم ملی قرار داشت، به همراه سسک فابرگاس در این بازی بروی نیمکت قرار داشتند. این بازی برای اینیستا اهمیت بیشتری داشت، چرا که مقابل هواداران شهر خود، در ورزشگاه کارلس بلمونته شهر آلباسته بازی می کرد. در دقیقه 25، پدرو و اینیستا با یک همکاری زیبا، نگردو و اسپانیا را به اولین گل بازی رساندند. 

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


اسپانیا که برای صعود تنها به یک امتیاز احتیاج داشت، بازی راحتی را مقابل گرجستان پیش رو داشت. در دقیقه 57، پدرو از بازی خارج شد و خوان ماتا جایگرین وی شد و گل دوم اسپانیا را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد نیز کوکه به جای ژاوی وارد میدان شد. در دقیقه 68 بازی اینیستا در آستانه به ثمر رساندن گل سوم اسپانیا قرار داشت اما دروزاه بان گرجستان آن را راهی کرنر کرد.




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, | 13:17 | نویسنده : Po0Ya |